Ovom poduhvati bi i Holandjani pozavideli ! Eto vam pljacke uzivo, 40 kila eura, ova limarija ce za manje od 2 godine biti devastirana i naravno,ajmo nanovo u ,,revitalizaciju,, istog po jos skupljoj ceni !
Jos jedno partijsko namestanje poslova i bacanje para gradjana.
Tu ima prostora za stotine bicikla,prosetajte kejom pa ce te videti
kako se bacaju pare.Nijedan sat ne radi ne rade kompresori za
pumpanje guma,naprvljene su neke kapije sa semaforima nisu
radili ni deset dana.Menjaju se klupe i kante svake dve tri godine.
Pa okolo je livada od 2 hektara.. ko je lud da daje 5 miliona za nešto što može da reši sa 10 štangli koje koštaju 5k RSD i da se zavare još 50-10k… nebitno…
Ljudi to prave holandjani jer prvo voze biciklice, ima ih puno na malom prostoru, a imaju para 100 puta više. Kod nas je ovo budalaština… za te pare ste po celom gradu mogli da napravite držače za biciklove a ne kao na Novom Naselju… nema drveta, klipe, rešetke i slično da nije po tri bicikla zavezano (jer naravno investitor ne pravi više biciklanu)…
Sezdesetih godina u Radnickoj ulici u fabrici Kabel na prostoru
danasnjeg suda bili su spratni drzaci za bicikl i to po nekoliko
desetina metra po duzini.Bili su mnogo jednostavniji bez ikakvih
pluga za dizanje i jednostavno neunistivi.Bilo ih je i Albusu,Idolu
Avali.Bilo je parkirano na stotine bicikla klasicnih kontrasa.
Citam ove komentare, jedan pise kako je nepotrebno jer okolo ima mnogo DRVECA gde se moze vezati bajs, drugi pise kako je bolje ne pametovati nego staviti stubice (a onda ode u Holandiju i divi se ovakvom parkingu), treci pise o parkingu za automobile... Gospode Boze
Nasem coveku ne mozes udovoljiti, pa makar kad bi svakom dao po milion evra, nasli bi se neki koji bi pitali A STO NIJE 2 MILIONCETA?!?!
Sjajan je parking za bickle, koristan + lepo izgleda, svaka cast!
saobracajci i urbanisti cesto planiraju parkinge za bicikle na zelenim povrsinama, parking u visinu znaci vise slobodnog prostora za neke druge stvari, pa i zelenilo kao sto se vidi na slici
U teoriji ovo je super. U praksi nepotrebno jer oko ovog parkinga ima toliko slobodnog mesta da se sve moglo staviti u prizemlje i još puta 10.
Ne mogu da zamislim da će neko da se cima sa podizanjem bicikla kad ga može vezati za samu konstrukciju ili bilo koje drvo pored.
Sjajno, podržavam!
Ali šta ćemo sa time da ste napravili toliku zgradu sa nekoliko hiljada radnih mesta, a parkinga za automobile, koliko? 20-30? I to za odabrane.
Stanari na Limanu 1 i 2 osećaju pritisak zaposlenih iz NTP i NIS-a koji dolaze na posao automobilom...
Zanimljivo ali potpuno bespotrebno! Mislim da se 5 miliona dinara može mnogo bolje uložiti (npr. da se naprave 5 običnih mesta za vezivanje bicikala, ili da se poprave/naprave staze, ili šta god)...
A da li postoji bolja osoba za komentarisanje, procenite sami - vozim SVAKI DAN bicikl, a radim baš tu u NTP-u!
Koliko ce ovo da traje? 3 spustanja? Ovi podzemni konteneri nabavljeni u poslednjoj turi su se svi do jednog raspali! Nozni mehanizam crkne bukvalno posle 5 pritiskanja. Onda poklopac otpadne, i onda ostane rupa i to je to... Klupe koje su postavljali su usrafljene u asfalt tako da su posle nedelju dana pocele da se izvlace i da se drmaju.. Fusheraj na sve strane. Cuj biciklana na sprat. Stavi stubice i ne pametuj.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO, FOTO Novi Sad dobio prvi spratni parking za bicikle: Prikazano kako funkcioniše
Autor: 021.rs
Novi Sad
•26.11.2024.
•10:55 > 11:12
Komentari 20
Dejan
maja
Tu ima prostora za stotine bicikla,prosetajte kejom pa ce te videti
kako se bacaju pare.Nijedan sat ne radi ne rade kompresori za
pumpanje guma,naprvljene su neke kapije sa semaforima nisu
radili ni deset dana.Menjaju se klupe i kante svake dve tri godine.
Hm...
Kvazimodo
Ljudi to prave holandjani jer prvo voze biciklice, ima ih puno na malom prostoru, a imaju para 100 puta više. Kod nas je ovo budalaština… za te pare ste po celom gradu mogli da napravite držače za biciklove a ne kao na Novom Naselju… nema drveta, klipe, rešetke i slično da nije po tri bicikla zavezano (jer naravno investitor ne pravi više biciklanu)…
bora
danasnjeg suda bili su spratni drzaci za bicikl i to po nekoliko
desetina metra po duzini.Bili su mnogo jednostavniji bez ikakvih
pluga za dizanje i jednostavno neunistivi.Bilo ih je i Albusu,Idolu
Avali.Bilo je parkirano na stotine bicikla klasicnih kontrasa.
Toplo hladno
26.11.2024 • 13:33
Svaka čast za zapažanje.
Upravo je tako.
Neću sada da navodim primere.
Takvo sam iskustvo imao sa drugarima, "uživo" što bi rekli.
Smatraju da, ako ovo prihvatiš kao dovoljno dobro, ti si ustvari glup i popustljiv. Oni nisu, i stoga su tako nezadovoljni.
/
/i dalje rade po starom/
dikac
Nepristrasni
Nasem coveku ne mozes udovoljiti, pa makar kad bi svakom dao po milion evra, nasli bi se neki koji bi pitali A STO NIJE 2 MILIONCETA?!?!
Sjajan je parking za bickle, koristan + lepo izgleda, svaka cast!
Sremac
Mare
Pipi
Baš-Bike
Za nas bicikliste koji smo u studentskom domu, odlična vest...
MM
Marko NS
Ne mogu da zamislim da će neko da se cima sa podizanjem bicikla kad ga može vezati za samu konstrukciju ili bilo koje drvo pored.
Padobranac
XYZ
Ali šta ćemo sa time da ste napravili toliku zgradu sa nekoliko hiljada radnih mesta, a parkinga za automobile, koliko? 20-30? I to za odabrane.
Stanari na Limanu 1 i 2 osećaju pritisak zaposlenih iz NTP i NIS-a koji dolaze na posao automobilom...
NSadjanka
A da li postoji bolja osoba za komentarisanje, procenite sami - vozim SVAKI DAN bicikl, a radim baš tu u NTP-u!
Auu
ex chapman
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H